Diari de Pràctiques - Educació Escolar - IES "Llorenç Garcías i Font"
Assessorament per a l'elaboració i implementació del Pla d'Atenció a la Diversitat
dilluns, 30 d’abril del 2012
Aprendre junts a l'aula (Huguet, 2006)
Aquí vos deix un quadre molt interessant sobre com es pot fer feina amb dos professors dins l'aula (Huguet, T. (2006). Aprendre junts a l'aula, una proposta inclusiva, pp.111-115. Barcelona: Graó.):
En resum, i per no allargar-me més en l'exposició de les observacions realitzades a les aules, puc dir que, llevat del punt 5 (treball en grups heterogenis, grups cooperatius) i del punt 7 (el mestre de suport porta l'activitat), totes les altres modalitats són les habituals dins el centre.
Tot i això, he observat que, malgrat la disponibilitat de recursos humans al centre, manquen recursos materials dins les aules. La feina d'atenció a la diversitat se sol basar en què tots els alumnes facin bàsicament el mateix però a diferents nivells i molt dirigits i controlats pels professors, però se segueix utilitzant molt el llibre, el llapis i el paper i els alumnes continuen fent moltes feines de manera individual.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Dades personals
- Paloma Ríos
- Mestra d'Educació Musical i Primària. "Ya no basta con que cada individuo acumule al comienzo de su vida una reserva de conocimientos a la que podrá recurrir después sin límites. Sobre todo debe estar en condiciones de aprovechar y utilizar durante la vida cada oportunidad que se le presente de actualizar, profundizar y enriquecer el primer saber y de adaptarse a un mundo en permanente cambio". (Delors, J. (coord.). (1996). La educación encierra un tesoro. Madrid: Santillana/UNESCO.p. 95)





Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.