Benvolguts companys i companyes,
Després de moltes hores de dedicació i sacrifici, començ una nova mini etapa en la meva formació... demà començaré les pràctiques de Psicopedagogia a l'IES Llorenç Garcies i Font.
La veritat és que en tenc ganes, però al mateix temps comencen a aparèixer les inseguretats i les pors, que esper es vagin difuminant a mesura que vagi passant el matí.


Com podeu veure, la data de publicació en aquest blog no es correspon amb la data en que vaig preparar aquesta entrada (4.03.12)
ResponElimina