Hola Paloma,
Veig que ja tens el Bloc molt avançat i et felicito.
Algunes coses que t vull comentar són:
Ja estàs fent bé les entrades del Bloc, per Fases. Però, a més a més, hauries de penjar les Fases del Pla de Treball totes juntes, en un sol requadre, tal i com ho vas fer en la PAC1, d’aquesta manera els lectors de seguida ens situem en la globalitat del teu projecte.
També et suggereixo que afegissis alguna pestanya amb el Títol “Reflexions”, on hi incorporis allò sobre el que vulguis reflexionar, o que t’aporti interrogants o qüestions interessants que t’agradaria compartir. És important aquest procés de reflexió personal sobre les pròpies pràctiques. Tu fas molt sovint aquest procés de reflexió en diferents sessions, la qual cosa està molt bé, i també anirà bé que les agrupis dins una mateixa pestanya o etiqueta (així hi podem accedir ràpidament). Per exemple, dins de reflexions hi podries afegir el que comentes en Algunes reflexions entorn la CCP i el que comentes en l’ entrada: “Però ve, és interessant veure com passa el temps i com evolucionen els casos. M'entristeix, però, veure que tots els recursos per a l'ATENCIÓ A LA DIVERSITAT destinats a aquests alumnes no han aliviat gaire la seva problemàtica. Si ens situam en una perspectiva sistèmica podem entendre que el pes que té el microsistema família és major que el que jo pensava, i les discotinuïtats en les actuacions família-escola, afecten tan significativament aquests joves que no s'ha pogut amplificar l'efecte educatiu de l'escola en benefici del seu desenvolupament. Això em desanima i em fa dubtar de la nostra tasca com a psicopedagogs quan tanmateix a les famílies no els arriben els recursos que necessiten com caldria. Potser s'hauria d'insistir més en el desenvolupament de programes a nivell local per ajudar a les famílies des d'una perspectiva comunitària”.
A cada sessió que comentis anirà bé les estructuris de la següent manera: Objectius de la sessió, instruments i/o materials (si n’heu utilitzat algun d’específic) i, sobretot, valoració de la sessió (si pot ser mitjançant criteris d’avaluació concrets, encara millor).
Anna Ristol
Consultora UOC.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.