FASE
3 : Elaboració del PAD i presentació
a l'equip directiu i al departament d'orientació
DATA:
21.03.12 a 30.03.12
|
Objectius:
1.
Redactar el
PAD
2.
Presentar
el nou PAD a l’equip directiu i al departament d’orientació per possibles
esmenes.
|
INSTRUMENTS
I/O TÈCNIQUES
|
1.
Reunions
2.
Entrevistes
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
1.
Grau de
coherència del PAD amb la realitat pròpia i amb la normativa vigent
2.
Adequació
del document al format establert i als principis proposats
3.
Adequació
de les propostes del DO i de l’equip directiu a les característiques del
centre i a la normativa vigent
4.
Grau de
correcció, adequació i funcionalitat del document elaborat
5.
Grau de
participació i col·laboració a les entrevistes i reunions
6.
Possibilitats
d’implementació del nou PAD
|
A continuació vos present el document elaborat després de les pertinents sessions de reunions i entrevistes amb els diferents professionals amb qui m'he hagut de coordinar per a la seva redacció. Cal dir que, malauradament, el document encara no ha quedat tancat.
El centre es troba en aquest moment immers en una sèrie de circumstàncies que han afectat indirectament la realització d'aquest projecte. De fet, la realitat política que s'ha viscut durant les setmanes que jo hi he assistit ha fet que no s'hagi arribat a acabar. Tot i això, l'experiència ha estat molt gratificant, crec que per tothom, i a la llarga, esper que tots els alumnes se'n puguin beneficiar dels canvis introduïts, si és que es poden arribar a implementar.
Enguany la realitat del centre permet atendre la diversitat gràcies a la gran quantitat de recursos humans amb què compten, però pel que sabem fins el moment, aquesta realitat canviarà el pròxim curs, degut a les retallades en tots aquells plans destinats a poder atendre tots els alumnes. Possiblement no comptaran ni amb Aula d'Acollida, ni amb els programes socioeducatius (aquests darrers ja han quedat suprimits pel nou govern, retallada anunciada fa uns dies) i les estratègies inclusives perillen seriosament... Els grups ja no seran en alguns casos de 15 alumnes, sinó de 35, i els alumnes que per les seves característiques ja no entraven dins l'aula ordinària tornaran a elles.
Per tant, suposo que el PAD l'hauran d'assumir els tutors amb uns recursos pràcticament inexistents. Només els puc desitjar sort i ànims...
PAD IES Llorenç Garcías i Font

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.