La meva intervenció afectarà el departament d’orientació, l’equip directiu, els professors i, de manera indirecta, els alumnes.
Es pretén analitzar conjuntament el context, consensuar i redactar de manera coherent un PAD que respecti la normativa i s’ajusti a les necessitats del centre. Es tractaria d’un document necessari, funcional, elaborat a partir d’allò fet, analitzant-ho i millorant-ho, des de la col·laboració i participació. Prenent-lo com a base, hauré d’assessorar el professorat envers estratègies inclusives per atendre a la diversitat, col·laborant en algunes activitats que l’orientadora ha proposat arrel de demandes envers diferents dificultats dins alguns grups d’alumnes.
A més, analitzaré el procés, fent una intensa recollida de dades per a una posterior anàlisi dels rols adoptats per cadascun dels implicats, les tasques, la coordinació i la col·laboració, elaborant un informe que podrien aprofitar per millorar les seves actuacions, aportant elements per a la reflexió.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.